შევარჩიეთ პროექტთან დაკავშირებული მაღალი სააზროვნო უნარების სტანდარტები და შესაბამისი ინდიკატორები.განვიხილეთ პროექტთან დაკავშირებული მიზნები.ვისწავლეთ რომ მიზანი უნდა იყოს მაღალი სააზროვნო უნარების განმავითარებელი და უნდა იყოს გაზომვადი.,რათა შეიძლებოდეს მისი შეფასება.გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს,რომლებიც თავის მხრივ იყოფიან ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებად და ვისწავლეთ მათ შორის განსხვავება.ზოგად კითხვას შეიძლება ქონდეს რამდენიმე პასუხი.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მოდულის მეცხრე დღე
ჩვენი მუშაობის შეჯამება ქ-მა ნანა ნიკოლეიშვილმა ძალიან საინტერესო თემა''საბრძოლო ეპიზოდები ვეფხვისტყაოსნიდან'' შემოგვთავაზ...
-
ჩვენი მუშაობის შეჯამება ქ-მა ნანა ნიკოლეიშვილმა ძალიან საინტერესო თემა''საბრძოლო ეპიზოდები ვეფხვისტყაოსნიდან'' შემოგვთავაზ...
-
შევიმუშავეთ მოსწავლის საპრეზენტაციო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა, მიზნებიდან გამომდინარე ინდიკატორების გათვალისწინებით.ვისწავლეთ ნაშრომის გაზ...
-
გავეცანით გარდნერის მოსწავლეთა დიფერენცირებას ინტელექტის მიხედვით,შევქმენით კითხვარი.ვისწავლეთ გაჯეტების დამატება.განვიხილეთ მოსწავლეებისთვ...
ქალბატონო ქეთი ძალიან კარგი მსმენელი ბრძანდებით, მომწონს თქვენთან მუშაობა <3
ReplyDeleteმომეწონა ტრენინგის მესამე დღე ,ვისწავლე თუ როგორ უნდა დავწერო პროექტის გეგმის მიზნები და შედეგები.რომ ,მიზანი უნდა იყოს მარაღალსააზროვნო უნარების განმავითარებელი .ასევე საინტერესო იყო საკვანძო კითხვების განხილვა.
ReplyDelete